Tijdens de Maand van het Groene Hart valt er van alles te beleven in het Groene Hart; van lammetjesdagen tot fietstoertochten en kookworkshops tot streekmarkten. Voor stichting Groene Hart, kloppend hart en later stichting Groene Hart verzorgt de Praktijk voor Plattelandsontwikkeling al jaren de organisatie van deze maand, inclusief promotie via media, website en social media.
In 2017 is de Maand van het Groene Hart voor het eerst gedurende de gehele lenteperiode georganiseerd, de naam van het evenement is in dat jaar gewijzigd in Vier de Lente in het Groene Hart. Hoofdsponsor van dit evenement is Hoogvliet Supermarkten.
Opdrachtgever
- Stichting Groene Hart
Resultaat
- Een lente vol activiteiten in het Groene Hart
- Promotie via website, social media en lokale en regionale media
Looptijd
- 2014 – 2019
Websites & Media
- Vier de Lente in het Groene Hart
- Facebook Vier de Lente in het Groene Hart
- Vier de Lente flyer 2019
- Vier de Lente artikel in LEEN Magazine 2019
- Flyer Smulroute 2018
- Vier de Lente vlog 2019
- Vier de Lente advertentie 2018